Deze nota bevat het voorstel voor de invulling van het programma 'Leren voor Duurzame Ontwikkeling 2004 - 2007; van marge naar mainstream'. Dit programma stelt zich ten doel om bij maatschappelijke actoren effectieve leerprocessen op gang te brengen die gericht zijn op een meer duurzame afweging. Het programma onderscheidt lerende individuen, lerende organisaties en lerende samenleving.
Leren voor Duurzame Ontwikkeling, van marge tot mainstream: programma 2004-2007
- Auteur(s) Stuurgroep Leren voor Duurzaamheid
- Organisatie Stuurgroep Leren voor Duurzaamheid
- Jaar 2003
- Uitgever Stuurgroep Leren voor Duurzaamheid
- Plaats van uitgave Amsterdam
- Licentievorm Open access, full text beschikbaar
- Auteursrechten nee
- Pagina's 64
- Taal
- Doelgroepen NME-werkers, Volwassenen
- Inhoud van NME duurzaamheid (duurzame ontwikkeling)
- Pedagogiek/didactiek sociaal leren, ontdekkend leren, professionalisering (kwaliteit)
- Documenttype advies
- Externe link Website bezoeken
- Beschikbaar in bibliotheek Heimans & Thijsse Stichting - Plantage Middenlaan 2C - 1018 DD Amsterdam - www.heimansenthijssestichting.nl