Artikel uit milieueducatie 3(1987) nr. 1
Over de vraag of mondiale aspecten van natuur- en milieu-educatie in het onderwijs, met name in het basisonderwijs en de onderbouw van het voortgezet onderwijs aan de orde moeten komen nemen leraren, ontwikkelingspsychologen, milieu-activisten en vakdidactici uiteenlopende standpunten in. Kerst Boersma wil de argumenten contra wel degelijk serieus nemen en doet dat door de vraag te beantwoorden onder welke voorwaarden mondiale aspecten van milieu-problemen geïntroduceerd kunnen worden.
Leerlingen zijn geen onbeschreven blad: mondiale aspecten van natuur- en milieueducatie in het onderwijs
- Auteur(s) Boersma, K.
- Jaar 1987
- Uitgever s.n.
- Plaats van uitgave S.l.
- Pagina's 4
- Taal
- Doelgroepen Onderwijs, Basisonderwijs (PO), Voortgezet onderwijs (VO)
- Inhoud van NME internationaal (samenwerking/wereldburgerschap), milieu, natuur
- Documenttype artikel
- Uploaden document (openbaar) Download document